همش راه میرم و با خودم این دکلمه خسرو شکیبایی رو زمزمه میکنم که میگه:
پس بگو قرار بود تو بیایی و من نمیدانستم،ای دردت به جان بی قرار پر گریهم،پس این همه سال ماه ساکت من کجا بودی؟حالا که آمدی،حرف ما بسیار،وقت ما اندک،آسمان هم که بارانیست...
خیلی قشنگه،خیلی زیاد گل یخ...
ما را در سایت گل یخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75
ما را در سایت گل یخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80
ما را در سایت گل یخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66
ما را در سایت گل یخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67
ما را در سایت گل یخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58